loading...
پورتال تفریحی دوستان
عـــضویت در سایت !!!

محمدرضا بازدید : 66 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

 

“دوستت دارم” هایت را به کسی نگو

نگه دار برای خودم

من جانم را

برای شنیدنش

کنار گذاشته ام . . .

------------------------

می ترسم کسی نه خودت را،

که دوست داشتنت را از من بگیرد !

------------------------

چیزی در کلامم نیست

جز دوستت دارم هایی

که واژه نیستند

مثل دم در پی بازدم

حیاتم را رقم می زنند

------------------------

.::بقیه در ادامه مطب::.


 

 

دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست !

حسی است ؛

که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود …

------------------------

اگه نهایت دوست داشتن درقطره ی باران است

من دریا را تقدیمت میکنم . . .

------------------------

مـــوهـــایـــم ..

که یـکدسـت ..

هـــمرنـــگ ِ دنــــدانـــهـایــــم شـد !

بـــــاز هــــم ..

بـــــا عـشق ..

می نویـسم :

دوستـــت دارم …

------------------------

گفــتنِ “دوستــــت دارم ” نظر لــــطــــــفـــم نبود !!

نظرِ دِلـــــــم بود …

-----------------------

نمی دانم تا کی دوستم داری

هرجا که باشد

باشد

هرجا تمام شد

اسمش را می گذارم

آخر خط من

باشد؟

------------------------

تو را بیشتر از تعطیلی مدرسه دوست دارم !!!

------------------------

آنقدر دوست داشتنى هستى ،

که ایستاده هم به دل مى نشینى . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عـــضویت در سایـت !!!

درباره ما
سلام خدمت دوستای گلم امیدوارم لحظات خوبی رو سپری کنید توی سایت دوستدار شما ♥محمدرضا♥
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش سایت خوشتون میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 272
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 206
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 534
  • بازدید سال : 830
  • بازدید کلی : 67,901
  • کدهای اختصاصی