loading...
پورتال تفریحی دوستان
عـــضویت در سایت !!!

محمدرضا بازدید : 75 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

 

این روزها حرفی برا گفتن جز سکوت ندارم

اما اشک های زیادی برای ریختن دارم

≠≠≠≠≠≠اس ام اس عاشقانه≠≠≠≠≠≠

هیچ گاه به خاطر هیچکس از ارزش هایت دست نکش

چون اگر روزی آن فرد از تو دست بکشد

تو می مانی و یک من بی ارزش !

≠≠≠≠≠≠اس ام اس عاشقانه≠≠≠≠≠≠

دلم کار دست است

خودم بافتمش

تارش از سکوت

پودش از تنهایی

همین است که خریدار ندارد…

≠≠≠≠≠≠اس ام اس عاشقانه≠≠≠≠≠≠

    بقیه در ادامه مطلب

 

 

 

این روزها

دلم اصرار دارد فریاد بزند

اما من جلوی دهانش را می گیرم

وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد

≠≠≠≠≠≠اس ام اس عاشقانه≠≠≠≠≠≠

این روزها من روزه سکوت گرفته ام …

آرام گرفته ام تا آرامش آنان که زیر پا له ام کردند خط خطی نشود

≠≠≠≠≠≠اس ام اس عاشقانه≠≠≠≠≠≠

هرکس روشنایی دهد عاقبتش دار است

سقف خانه را ببین اعدام دسته جمعی چراغ ها …

≠≠≠≠≠≠اس ام اس عاشقانه≠≠≠≠≠≠

سکوت..

سکوت فقط صحبت نکردن نیست…

سکوت فقط آروم بودن نیست…

سکوت فقط نگاه کردن و دم نزدن نیست…

می توانیم سکوت را صحبت عقل بدانیم

≠≠≠≠≠≠اس ام اس عاشقانه≠≠≠≠≠≠

لعنتی کاشکی می دونستی

سکوتم دردها داره واسه گفتن …

≠≠≠≠≠≠اس ام اس عاشقانه≠≠≠≠≠≠

گاهى سکوت مى آموزد

بودن همیشه در فریاد نیســت

اسطـــوره شدن یعنى در عین رفتــن بمــانى

یعنى باشى یـــا نباشى دوستت داشته باشند و دلــتنگت شوند…

≠≠≠≠≠≠اس ام اس عاشقانه≠≠≠≠≠≠

بعضـى ها گــریه نمى کنند

اما از چشم هایشان معلوم است که اشــکى به بزرگى یک سکــوت

گوشه چشمشان به کمــین نشسته …

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عـــضویت در سایـت !!!

درباره ما
سلام خدمت دوستای گلم امیدوارم لحظات خوبی رو سپری کنید توی سایت دوستدار شما ♥محمدرضا♥
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش سایت خوشتون میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 272
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 206
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 410
  • بازدید سال : 706
  • بازدید کلی : 67,777
  • کدهای اختصاصی