loading...
پورتال تفریحی دوستان
عـــضویت در سایت !!!

محمدرضا بازدید : 60 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (1)

 

تو را قسم به دل پاره پاره،
 تو را قسم به شهاب گریزان،

تو را قسم به لحظه های برگ ریزان، تو را قسم به نگاه معصوم کودک،
تو را قسم به شکوه باز شدن غنچه های پر امید،

تو را قسم به اشک توبه، تو را قسم به ستاره های دل انگیز،
تو را قسم به دعای مادر!به دل پاکش

.::بقیه در ادامه مطلب::.

 

چنان ذکرت را بر زبانم جاری کن..وچنان مهرت را در دلم جا کن
که حتی در بستر بیماری و در زمان گفتن هر آنچه که نمی دانم،
فقط نام تو بر زبانم باشد..دوستت دارم ..دوستم بدار

بگذار چنان در روح و افکارم رخنه کنی
که هیچ تارو پودی از من بدون تو شکوفا نگردد.
چنان در درون روحم باش تا هر گام و حرکتی از من بوی خدا بدهد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مجتبی محمدزاده در تاریخ 1392/08/13 و 10:38 دقیقه ارسال شده است

سلام محمدرضا
چرا بنرم وبم رو نمیزاری تو وبت؟؟؟
من که گذاشتمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام فعلا کار داره سایت هنوز تکمیل نیست !


کد امنیتی رفرش
عـــضویت در سایـت !!!

درباره ما
سلام خدمت دوستای گلم امیدوارم لحظات خوبی رو سپری کنید توی سایت دوستدار شما ♥محمدرضا♥
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش سایت خوشتون میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 272
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 214
  • بازدید سال : 510
  • بازدید کلی : 67,581
  • کدهای اختصاصی